Tunnutus ja haastetta


Kiitokset Susannalle sinne työhuoneelle (Susannantyöhuone) tunnustuksesta! Minulle ei ole tällaista ennen tullutkaan :) Tehtävänä on kertoa seitsemän satunnaista asiaa itsestään. Hmmm.

1. Olen selkävaivainen. Nolottaa myöntää tämän ikäisenä.
2. Olen loistava nukkuja. Otan usein 5 minuutin torkut päivällä ja ehdin siis joka kerta "nukkua". 
3. Minulla on kuusi ihanaa kummilasta.
4. Minulla on kolme pienempää sisarusta.
5. Olen ollut tänä vuonna naimisissa 10 vuotta.
6. Olen opiskellut lukion jälkeen 12 vuotta (kaksi eri tutkintoa).
7. En osaa pitää autoani puhtaana (en sisältä enkä ulkoa).

Mä luulen, että blogilistani on niin lyhyt, etten oikeasti tiedä ketään jolla ei tätä tunnustusta jo olisi, mutta lukijoistani luovutan tämän tunnustuksen kaikille, joilla on oma blogi, olkaapa hyvät!


Haastetehtävässä (jota sitkeästi jatkan, hyvä minä!!), oli seuraavana astia ja lipasto/taso. Molemmat valitsemani ovat tästä talosta peräisin ja nyt meillä käytössä. Molemmat ovat vanhoja, mutta kummastakaan en osaa sanoa, kuinka vanhoja. Kulho eli pilkkumi, on todella suuri. Sen vetoisuus on n. 7l, joten siihen mahtuu suuri salaatti hienosti isolle seurueelle!




Sivupöytä on oikeastaan puolikas pyöreästä pöydästä, toinen pala on vieraskuistilla.




Mutta jottei totuus unohtuisi, meillä tuoksuu taas pellavaöljymaali. Eräs on innostunut (en siis minä...) maalailemaan taas listoja :) Eteenpäin päästään koko ajan, vaikka välillä vähän vähemmällä höyryllä. 




Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja tervetuloa kovasti uusille lukijoille! Kiva huomata, että aina välillä tänne joku eksyy!

- Sara



1 kommentti:

  1. Pilkkumi... niin ihana ja kerrassaan outo sana.

    Minäkään en osaa pitää autoa puhtaana. Sulo-parka yrittää pakottaa minua siivoamaan sitä aina välillä, mutta luovuttaa aina ja siivoaa sen itse.

    VastaaPoista